hit counter Begin: 29.7.2010

07 August, 2010

Goole Menggantikan Google

Google merupakan search engine yang cukup popular dan menandingi saingan hebatnya iaitu Yahoo, MSN dan kebanyakan search engine yang lain. Ini kerana pengguna mencapai kepuasan dengan layanan Google. Ditambah pula Add On yang amat penting dan banyak membantu serta melengkapkan Google seterusnya menjadikan Google sebagai search engine terpopular.

Tapi hari ini saya baru perasan bahawa Google telah diambil alih oleh Goole. Saya sendiri tidak pasti kenyataan ini. Tiada sumber yang mengeluarkan kenyataan tersebut tetapi saya hanya melihat pada gambar dari homepage Google itu sendiri. Mungkin saya telah silap kerana tidak peristiwa ini tidak gempar di internet.

Andai kata saya tersilap, saya ingin meminta maaf tetapi sebelum itu, silalah klik sini untuk ke post yang memberi saya ilham untuk mengeluarkan kenyataan ini. Adakah keadaan anda sama dengan keadaan saya sekarang ini?

4 comments:

Hilal Azmi on February 24, 2010 at 1:09 PM said...

Ahahaha... Google the best..ehe

zer0nymous on July 15, 2010 at 10:45 AM said...

Yeah..Google is MOST BEST WORLD SEARCH ENGINE!!!

Nas on August 6, 2010 at 11:43 AM said...

goole??
aku buat2 tapi xbest..
da la bile aku letak url blog aku kat sane,
tp search2 xjmpe..huhu
google da best!

jom bace entri terbaru nas klik:

rahsia gadis mesej lucah terbongkar

Unknown on August 7, 2010 at 3:26 AM said...

xde pon...google mcm biasa.xde plak goole

Post a Comment

 

About Me

My photo
Masih menuntut di UITM.Mula mengenali dan berminat dengan internet pada umur 16 tahun.Menulis blog untuk mengisi masa lapang di samping membuka komuniti serta menyediakan kemudahan kepada semua.Terima Kasih kerana melawat blog ini.

IP Follower

Term of Use

>All post are free to copy or duplicate for any what content EXCEPT for post that have my trademark at the bottom.
>Please don't redirect download LINK/URL from this site without permission from author.
>Never use this site content for commercial purposes.
>Do not post comment with another language except for English & Bahasa.

You can help me by telling your friend, family and college members about this site.