hit counter Begin: 29.7.2010

20 July, 2010

Ubuntu 10.04 telah selamat sampai ke pintu rumah

Bangun pagi macam biasa saje. Macam hari-hari yang lain. Tengok atas meja komputer saya, ada barang sampai. Macam pernah tengok jer bungkusan itu. Rasa pernah sampai dlu. Hampir tiga kali dah saya dapat barang tu. Pergi dekat tengok Ubuntu. Wahh.. Ubuntu 10.04 atau dengan code name nyer Lucid Lynx telah selamat sampai ke rumah. Hampir sebulan saya tunggu. Request hari tu waktu tengah final exam.lol

Tak percaya? Barang dari oversea ni.. Mahal ke? Kaya betul aku dapat beli barang dari luar negara.. OR?????

Layan gambar yang khas saya tangkap ni dulu..

Ubuntu 10.04

bekas cd

cd Ubuntu 10.04

ubuntu 10.04 set

Macam mana?? tak cukup ker bukti tu? Macam mana lagi saya nk jelaskan.hu3.. Biar saya ceritakan serba sedikit apa yang saya tahu pasal Ubuntu ni atau anda pergi saja ke laman web rasmi Linux Ubuntu di sini. Dalam usaha untuk meluaskan penggunaan Linux OS di seluruh dunia, Ubuntu telah menyediakan perkhidmatan penghantaran secara percuma kepada sesiapa yang mahu mencuba atau menggunakan produk nyer.

Barang original 100% free. Sape yang tak nak oii..

2 comments:

izwanyusof on July 20, 2010 at 8:00 PM said...

Salam..
aku dah download n burn dalam cd, cuma tak install lagi..
masih tertanya-tanya tentang compatible software, driver, internet dan lain2..

zer0nymous on July 20, 2010 at 8:25 PM said...

sila check di forum untuk tahu compatible atau tidak. laptop model apa??kalau acer 4530(mcm aku punya) xder mslah lgsg

Post a Comment

 

About Me

My photo
Masih menuntut di UITM.Mula mengenali dan berminat dengan internet pada umur 16 tahun.Menulis blog untuk mengisi masa lapang di samping membuka komuniti serta menyediakan kemudahan kepada semua.Terima Kasih kerana melawat blog ini.

IP Follower

Term of Use

>All post are free to copy or duplicate for any what content EXCEPT for post that have my trademark at the bottom.
>Please don't redirect download LINK/URL from this site without permission from author.
>Never use this site content for commercial purposes.
>Do not post comment with another language except for English & Bahasa.

You can help me by telling your friend, family and college members about this site.