hit counter Begin: 29.7.2010

19 June, 2010

Free Skype account with 10$ credit

Skype merupakan software komunikasi yang popular dan penting untuk menghubungi sesiapa saja. Skype juga merupakan alternatif lain kepada telefon selular(Handphone).
Dengan Skype, pengguna boleh membuat panggilan secara real time/live kepada pemegang akaun Skype yang lain. Perkhidmatan yang disediakan ialah membuat panggilan dari komputer ke komputer lain secara percuma. Boleh juga membuat video call dengan syarat ada webcam(kalau tidak, giama mau jalan sih).

Bagi sesiapa yang masih menggunakan CPU jenis tido tu, sori la, korang mestilah dulu membeli web cam. Kalau laptop, biasanya sudah built-in.

Skype juga boleh membuat panggilan ke telefon bimbit tapi dengan syarat, kena ada credit Skype. Memang sama la dengan telefon bimbit korang tu(prepaid). Skype ni murah sangat-sangat. Bayangkan la pula 40 dollar. Jika dibandingkan dengan Ringgit Malaysia(RM) banyak benar bezanya tuh..

Kepada sesiapa yang nak "bergayut" atau membuat panggilan antarabangsa, eloklah beli credit Skype berbanding topup.

Kepada sesiapa yang hendak membeli Skype akaun yang sudah di-reload 40 dollar, boleh lah email kepada saya di platligor@gmail.com. Saya hanya menjualnya dengan harga RM30. Jika permintaan lebih dari lima, perlulah tunggu keesokan harinya pula.
Siapa cepat, dia yang dapat.

Ini testimonal untuk di-joli..
AKAUN INI HANYA UNTUK TESTIMONAL
Username=myskypesatu
Password=sesuatu123

Ada 10 dollar credit didalamnya. Siapa yang login dulu, dia la yang dapat. Kalau ada rezeki, ada lagi la kredit dalam tu.
 

About Me

My photo
Masih menuntut di UITM.Mula mengenali dan berminat dengan internet pada umur 16 tahun.Menulis blog untuk mengisi masa lapang di samping membuka komuniti serta menyediakan kemudahan kepada semua.Terima Kasih kerana melawat blog ini.

IP Follower

Term of Use

>All post are free to copy or duplicate for any what content EXCEPT for post that have my trademark at the bottom.
>Please don't redirect download LINK/URL from this site without permission from author.
>Never use this site content for commercial purposes.
>Do not post comment with another language except for English & Bahasa.

You can help me by telling your friend, family and college members about this site.