hit counter Begin: 29.7.2010

05 September, 2009

IMC Hotspot Paling Laju Setakat Ini

Dahulunya saya hanya menggunakan perkhidmatan IMC Hotspot untuk kegunaan "surfing" sahaja.Itu pun berkaitan dengan pembelajaran sama ada untuk buat assignment atau apa-apa tugas yang ada..

Waktu itu malam seperti biasa,cumanya baru lepas hujan sedikit dan angin yang agak kencang.Berasa bosan sungguh pada malam itu.Terfikir di kepala apa yang hendak dilakukan.Memandang "box"(laptop) yang berada di atas meja saya.Apa lagi,terus main laptop saja lah..

Malam ini ingin "tengok-tengok" lagi pasal sistem IMC Hotspot.Mana lah tau kalau-kalau terjumpa barang baru dan boleh di-share dengan teman-teman..Sila tengok screenshot di bawah sebagai pengetahuan dan bukti apa yang saya temui..

Malam ini ingin "tengok-tengok" lagi pasal sistem IMC Hotspot.Mana lah tau kalau-kalau terjumpa barang baru dan boleh di-share dengan teman-teman..Sila tengok screenshot di bawah sebagai pengetahuan dan bukti apa yang saya temui..

Di bawah ini adalah paling slow yang saya upload untuk share bersama teman-teman.Kelajuan nya ialah 307.9 Kb/s.Lihat gambar di bawah ini sebagai bukti.

speed3079

Saya cuba tunggu lagi dan dapat pula speed yang lebih laju.Speed nya ialah 538.2 Kb/s.Sila tengok gambar di bawah ini.

speed5382

Speed 558.8 Kb/s pula.Gambar di bawah sebagai bukti nya.

speed5588

Ini yang paling laju yang saya sempat ambil screenshot nya.Kelajuan nya ialah 866.7 Kb/s.Gambar di bawah sebagai bukti nya.

speed8667

Terima kasih kerana melihat screenshot ini.Hanya untuk berkongsi maklumat sahaja dan tidak mempunyai niat untuk merosak atau menyulitkan mana-mana situasi.
 

About Me

My photo
Masih menuntut di UITM.Mula mengenali dan berminat dengan internet pada umur 16 tahun.Menulis blog untuk mengisi masa lapang di samping membuka komuniti serta menyediakan kemudahan kepada semua.Terima Kasih kerana melawat blog ini.

IP Follower

Term of Use

>All post are free to copy or duplicate for any what content EXCEPT for post that have my trademark at the bottom.
>Please don't redirect download LINK/URL from this site without permission from author.
>Never use this site content for commercial purposes.
>Do not post comment with another language except for English & Bahasa.

You can help me by telling your friend, family and college members about this site.