hit counter Begin: 29.7.2010

14 September, 2009

IP Disclaimer

Copyright

InternetPeers.blogspot.com dicipta oleh saya(admin/zer0nymous) 10.5.2009 pada hari Ahad ketika itu.Segala isi kandungan dalam blog saya adalah tidak semuanya copyright. Saya ada juga mengambil info-info dari web/blog lain yang banyak berada di internet.

Saya menamakan InternetPeers kerana "Internet" merupakan medium utama yang saya gunakan untuk mendapatkan informasi."Peers" pula kerana saya ingin berkongsi informasi yang saya ada/dapat.

Pengunjung juga dapat berbuat demikian di blog saya.Segala apa yang saya sediakan di blog saya ini adalah PERCUMA dan bebas untuk digunakan semula KECUALI kepada post-post yang saya nyatakan sebagai "Copyright by zer0nymous" yang bermaksud saya menulis sendiri dengan ilham saya dan pengalaman saya.

Diharap pengunjung dapat mematuhi peraturan ini di blog saya. Segala cadangan atau nasihat amatlah saya alu-alukan dengan fikiran terbuka dan boleh email kepada saya di platligor@gmail.com(email) atau zer0nymous@yahoo.com(chat) untuk berbuat terus kepada saya. Segala info-info baru saya akan update dari masa ke semasa jika ada kelapangan.

NOTE: Saya tidak menyediakan perkhidmatan contact melalui telefon kerana untuk mengelakkan kesulitan kepada saya.
 

About Me

My photo
Masih menuntut di UITM.Mula mengenali dan berminat dengan internet pada umur 16 tahun.Menulis blog untuk mengisi masa lapang di samping membuka komuniti serta menyediakan kemudahan kepada semua.Terima Kasih kerana melawat blog ini.

IP Follower

Term of Use

>All post are free to copy or duplicate for any what content EXCEPT for post that have my trademark at the bottom.
>Please don't redirect download LINK/URL from this site without permission from author.
>Never use this site content for commercial purposes.
>Do not post comment with another language except for English & Bahasa.

You can help me by telling your friend, family and college members about this site.